Gebruik je onze website, dan ga je akkoord met cookies.

Om het gebruik van deze website gemakkelijk te maken, maken wij gebruik van cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Filosofie achter beslist.nl

Kort gezegd: consumenten die online winkelen de best mogelijke shopping experience bieden. Beslist.nl vergroot het online winkelgemak. Een online shopper zoekt een product, vergelijkt de prijzen, levertijden, beschikbare maten, kleuren en reviews van verschillende webshops en plaatst een bestelling. Iemand die online winkelt en die weet wat hij zoekt, vindt op beslist.nl snel de beste deal. Onafhankelijk. Beslissen met zekerheid.

Webshops staan voor steeds grotere uitdagingen. De kracht van dominante zoekmachines groeit, internationale spelers betreden de markt en technologische ontwikkelingen volgen elkaar snel op. Beslist.nl wil de keuze en diversiteit in het shopping landschap vergroten door zich te ontwikkelen als verkooppartner van webshops. 

Complex speelveld

De online bestedingen van consumenten stijgen sterk in Nederland. Toch hebben veel webshops moeite met overleven. Het online speelveld wordt complexer. Zoekmachines krijgen meer invloed, nieuwe spelers betreden de markt en het toenemende gebruik van smartphones en tablets verandert het gedrag van consumenten. De strijd om de consument wordt steeds heviger.

Deze ontwikkelingen veranderen het online shopping landschap. Dit is terug te zien in de top van de markt, waar de spoeling dunner wordt. Grote internationale spelers veroveren marktaandeel op webshops van niche retailers, merken en producten. Zo ontstaan op natuurlijke wijze monopolies die het toekomstbeeld van zelfstandige webshops doen vervagen.

Voor consumenten en webshops

Beslist.nl dient als onafhankelijk shopping platform zowel het belang van consumenten als van webshops. Door consumenten keuze en zekerheid te bieden bij het online shoppen genereert beslist.nl omzet voor webshops. Het online winkelcentrum verkoopt zelf geen producten. Beslist.nl wil webshops helpen om samen succesvoller te worden, zonder de rol van webshops over te nemen.