Skip to content

Category Support Medewerker

Nederland, Gelderland, ArnhemCategory Management

Functieomschrijving

Wil jij bijdragen aan het succes van beslist.nl door de Category Management Teams te ondersteunen? Ben je daarnaast georganiseerd en gestructureerd? Dan is deze uitdaging mogelijk iets voor jou! Je bent werkzaam in de domeinen Client Management, Data Management en Online Marketing. Heb je interesse? Lees dan snel verder! 

 

Wie zijn wij? 

Beslist.nl is een high traffic online platform voor duizenden webshops die online producten willen verkopen. Als verlengstuk van de online marketing afdeling van de aangesloten webshops vergroot beslist.nl dagelijks de omzet, het marktaandeel en de klantenportfolio van haar klanten. Met een ambitieus team van circa 100 jonge en ervaren medewerkers werkt beslist.nl continue aan de verdere optimalisatie van beslist.nl. Alle beschikbare digital marketing kanalen worden ingezet om zoveel mogelijk shoppende consumenten te vinden, die wij matchen met het productaanbod van de bij beslist.nl aangesloten webshops. Als toonaangevend technologie bedrijf runnen wij een high traffic site met dagelijks circa 400.000 bezoekers. Elke dag werken onze mensen samen om de enorme hoeveelheden data te verwerken zodat de website altijd actueel is voor de consument.


Hoe ziet het team eruit? 
De Category Management Teams zijn verantwoordelijk voor verschillende categorieën, zoals Home & Living en Fashion. In deze teams werken SEA specialisten, SEO specialisten, Data Management Consultants, Online Sales Consultants en Category Management Support medewerkers samen. De teams bestaan uit ongeveer 14 gemotiveerde, gezellige en enthousiaste collega's onder leiding van de Category Manager.


Wat ga je doen? 

  • Beheren van team meetings en documentatie.
  • Het uitvoeren en opvolgen van efficiëntie processtappen.
  • Opvolging geven en inzichtelijk maken van het verloop van contracten en facturatie.
  • Communicatie met klanten over workflow afhandelingen.
  • Je draagt zorg voor een actueel en accurate klantenadministratie. Hieronder vallen nieuwe contracten, het doorvoeren van opzeggingen of wijzigingen en afstemmingen met klanten over contractzaken.
  • Het plannen van klantcontactmomenten in het Category Management team.
  • Het beheren en afwikkelen van reviews en inkomende klantvragen per telefoon of via de mail.
  • Reactieve opvolging van consumenten vragen. 

Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • Je hebt een afgeronde MBO studie.
  • Je bent accuraat, gestructureerd en nauwkeurig zodat de administratie altijd in orde. 
  • Je vindt het leuk om in telefonisch contact te staan met klanten van beslist.nl.
  • Je hebt ervaring met Microsoft Office.
  • Ervaring met een CRM pakket (Efficy is een pre).
  • Je beheerst de Nederlandse taal en bij voorkeur ook de Engelse taal. 


Wat bieden wij?

Wij bieden goede voorwaarden om je in topvorm te krijgen en houden! Je wordt omringd door inspirerende professionals in een dynamische werkomgeving. Jij geniet van alle snelheid en wij bieden je alles wat je van een goede werkgever mag verwachten! Je raakt gegarandeerd niet uitgepraat over beslist.nl en dan laten we onze borrels en legendarische uitjes zelfs nog buiten beschouwing.

  • Een prachtige uitdaging bij een leuk bedrijf met veel dynamiek en informele sfeer.
  • Een salaris van €2.126,18 tot €3.056,80 bruto per maand.
  • Invulling van de vacature is op basis van 32 uur tot 40 uur per week.
  • Voorwaardelijke winstdeling: 8,33% van het bruto jaarsalaris, welke maandelijks wordt uitgekeerd.
  • We hebben daarentegen geen pensioen en geven medewerkers de vrijheid om dit zelf te regelen.
  • Flexibele werktijden: mogelijkheid om te starten tussen 07:30 – 10:00 uur.
  • De mogelijkheid om trainingen of cursussen te volgen met ons ruime opleidingsbudget.
  • Dagelijks een gratis ontbijt, luxe lunch, vers fruit en lekkere bonenkoffie.
  • Diverse borrels, activiteiten en een sportschool op kantoor.
  • Jaarlijks personeelsfeest.

of