HR Medewerker

Omschrijving

Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging in de wereld van HR? Ben jij communicatief sterk en voel jij je thuis in een dynamische en informele cultuur? Wij zoeken een gestructureerde en goed georganiseerde HR medewerker! De functie valt hiërarchisch onder de CFO en wordt operationeel aangestuurd door de HR manager van beslist.nl. Het team van HR bestaat verder uit een HR Business Partner en twee Recruiters. Meer weten? Lees dan snel verder!


Wie zijn wij? 

Beslist.nl is een high traffic online platform voor duizenden webshops. Als verlengstuk van de online marketing afdeling van de aangesloten webshops vergroot beslist.nl dagelijks de omzet, het marktaandeel en de klantenportfolio van haar klanten. Met een ambitieus team van circa 110 jonge en ervaren medewerkers werkt beslist.nl continue aan de verdere optimalisatie van beslist.nl. Alle beschikbare digital marketing kanalen worden ingezet om zoveel mogelijk shoppende consumenten te vinden, die wij matchen met het productaanbod van de bij beslist.nl aangesloten webshops. Als toonaangevend technologie bedrijf runnen wij een high traffic site met dagelijks circa 500.000 bezoekers. Elke dag werken onze mensen samen om de enorme hoeveelheden data te verwerken zodat de website altijd actueel is voor de consument.

Wat ga jij doen?
Als HR medewerker ben je spin in het web binnen beslist.nl. Je belangrijkste verantwoordelijkheden zijn: 

  • Verzorgen van de volledige (administratieve) afhandeling bij in-, door- en uitstroom van medewerkers, zoals het opstellen van arbeidsovereenkomsten, salarisbrieven en uitdienst bevestigingen.
  • Zorgt voor tijdige signalering van gesprekken (einde proeftijd, contract- en beoordelingsgesprekken), verzorgt de planning van de gesprekken en bewaakt de deadlines.
  • Zorgt voor nauwkeurige en tijdige verwerking van mutaties in het personeelsinformatiesysteem en in de salarisadministratie.
  • Correct archiveren van stukken die van belang zijn voor het personeelsdossier of de salarisadministratie en correcte opvolging hiervan.
  • Dagelijks aanspreekpunt voor vragen van medewerker of afhandelen van zaken in mailbox HR.
  • Het voeren van gesprekken die raken aan de HR cyclus, bijvoorbeeld einde proeftijdgesprekken, 20 minuten gesprekken of voortgangsgesprekken met medewerkers en de manager.
  • Ondersteunen bij de uitvoer van evenementen die raken aan Health en Happiness.

Vereisten

Wat verwachten wij van jou?

  • HBO werk- en denkniveau.
  • Minimaal 3 jaar relevante ervaring in vergelijkbare rollen.
  • Je bent gestructureerd en goed georganiseerd.
  • Ervaring met AFAS is een pre.
  • Nauwkeurig en stressbestendig.
  • Communicatieve vaardigheden.
  • Kunnen werken in de dynamische cultuur waarbij ad hoc werkzaamheden onderdeel zijn.


Wat bieden wij?

Wij bieden goede voorwaarden om je in topvorm te krijgen en houden! Je wordt omringd door inspirerende professionals in een dynamische werkomgeving. Jij geniet van alle snelheid en wij bieden je alles wat je van een goede werkgever mag verwachten! Je raakt gegarandeerd niet uitgepraat over beslist.nl en dan laten we onze borrels en legendarische uitjes zelfs nog buiten beschouwing.

  • Een uitdagende functie.
  • De mogelijkheid om trainingen of cursussen te volgen met ons ruime opleidingsbudget.
  • Invulling van de vacature is op basis van een 32- of 40-urige werkweek.
  • Een uitstekend startsalaris.
  • Voorwaardelijke winstdeling: 8,33% van het bruto jaarsalaris, welke maandelijks wordt uitgekeerd.
  • We hebben daarentegen geen pensioen en geven medewerkers de vrijheid om dit zelf te regelen.
  • Flexibele werktijden: mogelijkheid om te starten tussen 07:30 – 10:00 uur.
  • Dagelijks een gratis luxe lunch en ontbijt, vers fruit en lekkere bonenkoffie.
  • Sportschool op kantoor!
  • Diverse borrels, een voetbaltafel en tafeltennistafel.
  • Jaarlijks personeelsfeest.