Gebruik je onze website, dan ga je akkoord met cookies.

Om het gebruik van deze website gemakkelijk te maken, maken wij gebruik van cookies. Bezoek je onze website, dan ga je akkoord met deze cookies.

Veelgestelde vragen

Algemeen

Ons kantoor bevindt zich in Arnhem, in kantoorgebouw L’aimant. Er is ruime parkeergelegenheid op P4 en als je op de fiets komt kun je deze overdekt stallen. De bus stopt zowat voor de deur en in circa 20 minuten fietsen ben je op Station Arnhem Centraal.

Natuurlijk hebben alle medewerkers ‘iets’ met e-commerce en/ of online winkelen. De informele en no-nonsense sfeer zorgt ervoor dat iedereen dichtbij en bereikbaar is, ook de directie. De gemiddelde leeftijd van onze medewerkers is 32 jaar, meer dan 87% werkt op HBO niveau of hoger en we hebben een goede mix van gedreven starters en ervaren specialisten.

Een standaard werkweek loopt van maandag tot en met vrijdag. Wij werken met flexibele werktijden. Ons pand is tussen 7.30 en 19.00 uur geopend. In bijna iedere functie kan je tussen 07.30 en 10.00 uur je werkdag beginnen. Met jouw teamleden overleg je passende werktijden. Het is, afhankelijk van je functie, ook mogelijk om af en toe thuis te werken.

Meer dan de helft van alle medewerkers heeft een afgeronde HBO of WO opleiding. Een kleiner deel heeft een MBO opleiding achter de rug. Wij stimuleren hen om daar HBO niveau van te maken. Theorie, vakkennis en ervaring bepalen je niveau.

We leren elkaar graag goed kennen. Er is jaarlijks een groot bedrijfsfeest en vlak voor de zomer vaak een gezellige BBQ. Daarnaast regelt iedere afdeling/ elk team ook zelf uitjes. Bovendien kun je elke dinsdag deelnemen aan de Bootcamp onder leiding van een externe professionele personal trainer.

Wij hebben geen restaurant, maar een hele gezellige kantine waar je dagelijks gratis een lekkere lunch krijgt aangeboden. Het assortiment waaruit je kan kiezen is zeer uitgebreid. Van verschillende soorten brood, crackers, sla, vleeswaren, broodsalades, kaas, smeerbaar, zoet beleg, etcetera. Keuze te over.

In sommige functies is dat mogelijk, bij andere functies is parttime werken lastiger. Je kunt het uiteraard altijd met ons bespreken.

Ja, dat is mogelijk en in sommige gevallen motiveren en stimuleren we doorgroei naar een andere functie. Uiteraard willen we het potentieel van medewerkers binnen beslist.nl optimaal benutten. Mensen ervaren soms een gemis aan inzicht in hun eigen talent, juist daarom hechten wij grote waarde aan persoonlijke en professionele ontwikkeling. Groei in je eigen functie gaat vaak vanzelf. Als je intern wilt doorgroeien naar een andere functie kan je dit aangegeven bij HR, zodat we de mogelijkheden samen kunnen bekijken.  

Veel van de huidige vacatures zijn IT functies, maar we zoeken ook geregeld nieuwe collega’s binnen andere disciplines. Specialisten op het gebied van bijvoorbeeld sales, (online) marketing, business intelligence, communicatie, data science, finance, human resource of facility. De meeste vacatures zijn op HBO- en WO niveau, voor zowel ervaren als startende kandidaten. In onze vacatures staat het niveau van een functie als junior (0-2 jaar), medior (2-5 jaar), senior (>5 jaar) aangeduid.

We hebben voornamelijk vaste functies. We beginnen veelal met een arbeidscontract voor bepaalde tijd, zodat zowel jij als beslist.nl kunnen bekijken of het bevalt. Als we daarover beiden positief zijn, zetten we dat contract later graag om naar een contract voor onbepaalde tijd.

Een vacature alert, ook wel job search agent genoemd, is een periodieke e-mail met daarin een overzicht van de actuele vacatures binnen beslist.nl die aan de door jou aangegeven zoekcriteria voldoen. Je kunt een vacature alert eenvoudig instellen.

Neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar: recruitment@beslist.nl. Uiteraard zijn we ook telefonisch bereikbaar via: 026 31 90 410.

Sollicitatieprocedure

Je kan solliciteren via de solliciteer button op de vacaturepagina van de functie waarin je geïnteresseerd bent. Een overzicht van al onze vacatures vind je hier.

Zolang een vacature op onze website staat, kun je erop solliciteren. Als de vacature niet meer online staat hebben wij de vacature gesloten. Solliciteren is dan helaas niet meer mogelijk.

Soms staan er vergelijkbare vacatures op onze website. De functies bevinden zich dan in verschillende teams, met uiteraard ook een andere doelstelling. Dit staat altijd in de vacaturetekst vermeldt.

Stage en afstuderen

Jazeker. Op een aantal afdelingen werken geregeld stagiaires en afstudeerders. Voor stagiaires en afstudeerders is beslist.nl een interessante plek om veel kennis op te doen. Stuur ons gerust je afstudeersollicitatie en vermeld er duidelijk bij welke eisen aan je afstuderen worden gesteld. Op basis daarvan kunnen wij beoordelen of we jou een uitdagende opdracht met goede begeleiding kunnen bieden. Je ontvangt een maandelijkse vergoeding, waarbij de hoogte afhankelijk is van het type stage.

Soms vragen wij naar cijfers omdat deze over het algemeen een goede indruk geven van je intellectuele capaciteiten, belangstelling en doorzettingsvermogen. Het is niet zo dat het cijfergemiddelde allesbepalend is. Andere aspecten, zoals je persoonlijke kwaliteiten en interesses, zijn minstens zo belangrijk.

Je stagevergoeding bedraagt €400,- of €500,- bruto per maand (afhankelijk van het soort stage), exclusief reiskosten. Voor de voorwaarden die hieraan verbonden zijn, kun je contact opnemen met HR.